środa, 22 lutego 2012

Wyniki i dom modelek!

Wyniki nadeszły. Z powodu tego że nie dawno usunęli mi klub i nie mogę stworzyć domu modelek każda z modelek dostanie jeden wyjątkowy prezent. Ale teraz kto przechodzi do domu modelek? Więc już mówię. W domu modelek może zamieszkać tylko 8 dziewczyn. Użyłam generatora do ich wyłonienia. Są nimi :
 almondcake
- Madzia17x
- CrazySaduska
- Julia90909
- JessssieLove
- usunieta123
- roxy502502
- Flora-Kasia
Reszcie dziękuje bardzo! <uśmiech> Pa dziewczyny!
Zadanie będzie podane w następnym poście!
EDIT : Napiszcie co byście chcieli,(chodzi o prezent) najlepiej kilka propozycji abym mogła wybrac :-)






EDIT 1 : KONKURS WYCOFANY! JEŚLI MYŚLICIE ŻE TO OSZUSTWO KONKURS SIĘ DLA WAS SKOŃCZYŁ!

32 komentarze:

almondcake pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
JessssLove pisze...

Ja też nic nie dostałam do apartamentu więc nie wiem co chodzi z prezentem, ale i tak bardzo dziękuje za promocję do domu modelek :) Gratuluję, też pozostałym dziewczynom :)
Już nie mogę się doczekać kolejnego zadania :) myślę, że musi być to koniecznie coś co bardziej pokaże talent każdej z nas (w moim przypadku jego brak), gdyż poprzednie zadanie w ogóle nie pokazywało tego na coś na stać, gdyż odpowiednie zdjęcie może wybrać każdy :)
pozdrawiam i dziękuje jeszcze raz ;)

Madzia17x pisze...

Och jak fajnie, że przeszłam. Bardzo się cieszę :) Prezent także dla tych, które przeszły?

roxy502502 pisze...

Ooo super, że przeszłam i gratuluję innym uczestniczką, które odpadły i tym które nadal są w konkursie.
Ale nie mam jakoś pomysłów na to co byśmy mogły teraz zrobić...

Dziękuję, że przeszłam...

roxy502502

Anonimowy pisze...

Szkoda, że nie przeszłam, ale cóż.. trudno. ;] Gratuluję wszystkim.. i życzę powodzenia. Pa pa, bo już nie będę tu zaglądać skoro i tak już konkurs mnie nie dotyczy. ;) Fajnie było.. dzięki za możliwość przejścia aż do tego momentu..

znix pisze...

Myślałam ,że coś źle przeczytałam ,ale paczę kilka razy i doszłam do dziwnego wniosku: UŻYŁAŚ DO WYBIORU ZWYCIĘZCÓW GENERATORA LICZBOWEGO?! To jakieś totalnie nieporozumienie! To chyba nie loteria ,gdzie tak właśnie się robi ,tylko K-O-N-K-U-R-S!

Z poważaniem,


znix

Anonimowy pisze...

@ znix
Tak użyłam generatora liczbowego a wiesz dlaczego? Bo było tyle wspaniałych prac że nie mogłam się zdecydować!

strzadala

CrazySaduska (Sandra) pisze...

Dziękuje i gratuluję wszystkim innym tym co odpadli i tym co zostali to naprawdę świetna zabawa ;)

CrazySaduska

Anonimowy pisze...

C-H-O-R-Y K-O-N-K-U-R-S ! Zgadzam się z znix. TO NIE LOTERIA! I co z tego, że nie mogłaś się zdecydować? Zadaniem jury jest wyłanianie najlepszych z pośród wielu wspaniałych prac, a nie losowanie ich generatorem liczbowym.. gdyż jest to nieuczciwie wobec innych dziewczyn! Strzadalo, czy myślisz, że gdybyś nadesłała śliczne zdjęcie, a dziewczyna jakaś podała wyniki konkursu i napisała, że zwycięzców losował generator liczbowy.. nagle okazuje się, że przeszły osoby, które mają teoretycznie gorsze prace to dobrze byś się czuła? Ja nie mówię, że przeszły osoby mające gorsze prace, ale to jest nieodpowiedzialne zachowanie z twojej strony i totalna głupota. Myślę, że przekonałaś się już jak to jet być jurorem. To nie jest łatwa praca, bo decyzje są trudne. Ktoś musi odpaść. Ale powtarzam: UŻYCIE GENERATORA LICZBOWEGO DO ROZWIĄZANIA PROBLEMU Z WYŁONIENIEM NAJLEPSZYCH PRAC JEST NIEUCZCIWE! BO MOŻE KTOŚ MIAŁ NIEZBYT ŁADNĄ PRACĘ, A NAGLE PRZECHODZI.. W TEN SPOSÓB MARNUJESZ TALENTY.

To moje zdanie i nie myślcie sobie, że tu chodzi tylko o mnie ('talent') tylko o nas wszystkich. Zostaliśmy trochę oszukani.. ;/

Anonimowy Anonim

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

@ Anonim

Okej, według ciebie nieuczciwe spoko, jeśli według ciebie jest to nie uczciwe to dlaczego nie podałaś nicku? Przez ciebie użytkownicy nie mają już szans zdobyć nagród! Wycofuje konkurs i koniec! Tłumacz się im! Już piszę do adminów że konkurs jest nie ważny! Jeśli według ciebie jest to oszustwo proszę bardzo ! Pożegnajcie się z konkursem!

roxy502502 pisze...

Jeja, ludzie żal Wam, że nie przeszliście?!
To strzadali konkurs, ona ustala reguły -,-

Dlaczego wycofujesz konkurs?!
Nie lepiej zablokować dodawania komentarzy dla anonimowych lub zrobić blog tylko dla uczestniczek i obserwatorów?!

JessssLove pisze...

koniec z tym ! przegięłaś ! piszę do adminów ! Dominko ! jesteś nieodpowiedzialna ! nie robisz adekwatnych konkurencji.. zamiast tydzien na wyniki czekamy nawet ponad 2 tygodnie, oceniasz niesprawiedliwie. wyłanianie zywciezcow generatorem nie jest fair bo tu chyba chodzi o talent tak ? jestes nieodpowiedzialna ! jezeli ktos sie podejmuje organizacji konkursu to musi byc odpowiedzialny, trzymac sie terminow i nie obrazac tylko wylaniac najepszych.. wiele z nas wydalo sd i czas by dobrze spelnic warunki konkurencji, ja marzylam o tych sp ale teraz nie ma o czym mowic ! ja pisze wlasnie do adminow wszytsko to co powinni widziec. nie wiem jak inni ale uwazam to za poprawne wyjscie, chyba ze masz cos na wytlumaczenie !

roxy502502 pisze...

Racja!
JessssLove ma rację, wycofujesz konkurs, bo osobą, które nie przeszły nie spodobało się to i postanowiły się zemścić?
Osoby, które przeszły, a nawet te, które odpadły bardzo się angażowały i dawały z siebie wszystko, żeby zajść jak najdalej, a Ty co... tak po prostu likwidujesz konkurs?
To jest jednym słowem żałosne -,-

ghost in my lungs. pisze...

Zgadzam się z dwiema użytkowniczkami. Masz bardzo dużego pecha, gdyż jestem redaktorką pewnego bloga. Szykuj się na artykuł.

Madzia17x pisze...

To nie fair ;/

Unknown pisze...

Nie jesteś ani trochę odpowiedzialna! Jeśli coś organizujesz, to masz obowiązek doprowadzić to do końca! To tak samo jak na Barwnym Stardollu, zorganizowałaś konkursy, ale nie miałaś pieniędzy by je opłacić, więc po prostu odeszłaś! Jesteś żałosna i tyle ci powiem. Następnym razem nie organizuj konkursów i nawet nie bierz się do pracy na jakimkolwiek blogu, bo dwa razy już udowodniłaś, że się do tego kompletnie nie nadajesz@

Anonimowy pisze...

Ja mam pytanko :

JAK MOŻNA DAĆ KOMUŚ STARPUNKTY ?
nie słyszałam o takiej opcji...
yy... ?

almondcake pisze...

Wg mnie, ona po prostu czekała na pretekst aby konkurs wycofać. Niewypłacalnosć się kłania?

Wiktor pisze...

ahahh wiedziałem że wycofasz ten konkurs huh pomyśleć że ja w tym gównie brałem udział.Po co? PO TO ŻEBY PRZEKONAĆ SIĘ JAKA FAŁSZYWA NA PRAWDĘ JESTEŚ,teraz już wszyscy to wiedzą i pozwól że wyrażę się brzydko'masz przejebane w sprawach konkursów'dzięki za uwagę

werooonika123

Anonimowy pisze...

p.o.j.e.b.a.n.y. konkurs!!! JAK MOŻESZ BYĆ TAK BEZCZELNA I ODWOŁYWAĆ KONKURS?! TO NIESPRAWIEDLIWE! JA , JAKO ANONIM-ANOMINOWY-LUBIĄCY SIĘ ANOMINOWAĆ ~! JESTEM FAŁSZYWA! ZROBIŁAŚ TO DLA SŁAWY A WZAMIAN MASZ WROGÓW! JA Z TEGO POWODU JESTEM HAPPY! GRATULACJE!

ANONIM LUBIĄCY SIĘ ANONIMOWAĆ


DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ NORMALNYCH , I NIENORMALNYCH LUDZI.

strzadalo , powodzenia w krainie fałszywych zombi.

Anonimowy pisze...

SORRY , MIAŁO BYĆ NIE JESTEM TYLKO JESTEŚ Fałszywa!!!

Jagoda pisze...

Wiesz, gdy na początku zobaczyłam ten konkurs myślałam, że będzie super !
Ale śledząc kolejne wydarzenia...
Zawiodłaś naprawdę sporo osób !Wiesz jakie to jest chamskie używając generatora liczb ?! To nie jest mini-konkurs tylko wielki, wielki konkurs w którym do wygrania są WIELKIE nagrody ! ! ! Zrobiłaś wokół siebie wielkie wzburzenie ! Ja nie rozumiem takich ludzi ! Jak można być tak bezczelnym ! Wydałaś fortunę na całość ! Chciałaś zdobyć sławę, tak ? No pewnie ! Ale Ci jakoś nie wyszło. Nie nadajesz się ! Jesteś fałszywa ! Teraz wszyscy uczestnicy powinni użyć generatora "Fałszywych, Niewypłacalnych i Bezczelnych Stardollowiczek " lecz obawiam się, że jako jedyna osoba znalazłabyś się w tej "ósemce" osób. Koniec mojej opinii. Pozdrawiam wszystkich którzy są
ZA MNĄ !

xoxo JagoodaAngel

Wiktor pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wiktor pisze...

Powodzenia w dalszej karierze domiś ahahah<3

Wiktor pisze...

oki wnioskując po zachowaniu domi,ma ona z 9-12 lat<3

Aoi Akuma pisze...

Mi możesz wysłać cokolwiek

Flora-Kasia1998

Julyyy pisze...

I co? Sławy się zachciało? Jesteś chamską i fałszywą kłamczuchą. Zawiodłaś nas wszystkich. Ze strachu zamknęłaś swoją KG i powywalałaś uczestników ze znajomych, w tym mnie.

Życzę powodzenia w twojej "Karierze" i niech ludzie patrzą na twój fałszywy "Imidż" Dominiczko, znaczy się "Księżniczko".

Anonimowy pisze...

Hahaha, tak jest zawsze po co robisz konukrs jezeli nie masz sd zaplacic za 1, 2 i 3 miesjce? ja juz sikam ze smiechu o z ciebie dzieciaku, konukrs to nie to ze ktos ci wyslal prace i ty juz super popularna. naucz sie robic normalnie konkursy bo nie umiesz.

I dawno tem juz dawno wiem ze ty dziecko zobacz na swoja jedna notke

Wczoraj moja młodsza siostra oglądała barbie, to była Akademia Księżniczek. Niezmiernie mi się spodobała! Wiem, może dla was to dziecinne ale myślę że się wam spodoba.

Anonimowy pisze...

Hmmm... ostatni komentarz był 26marca tego roku... DALIŚCIE ZA WYGRANĄ!? ONA WAM WISI PO CO NAJMNIEJ 50 SD A WY SIĘ PODDALIŚCIE? KŁAMLIWE DZIECKO POWINNO SIĘ WYPŁACIĆ!!! -_-

Pozdrawiam:
Ktoś kogo nie znasz ;)

Mrs.Propylene pisze...

HAHAHAHAHAHA CO ZA DZIECKO JEB.

Anonimowy pisze...

Cześć proszę o pomoc Przedsiębiorczość 101 w zadaniu drugim nie mogę go wykonać wysłałam zaprojektowane ubranie przezemnie i mi nie zaliczyło zadania
Jeśli nie wiecie, to powiedzcie mi jak napisać do POLSKIEGO administratora.

Unknown pisze...

Czy żyjesz? Bo widać, że od dawna nie wchodzisz...